piątek, 25 maja 2012

Rozdział 3

Rano obudziłam sie dosyc puźno bo było po 12...
Zarzuciłam na siebie szlafrok i zeszłam na duł do kuchni żeby przygotować sniadanie..
Tam zastałam kręcącego sie Harrego w samych bokserkach..Troche sie speszyłam no ale...
Podał mi na talerzu naleśniki i powiedział ze idzie sie wyszykować bo za pół godziny maja próbe..

Zjadłam spokojnie posiłek...
Chłopcy pojechali na próbe..
Miało ich nie byc cały dzień...mieliśmy spotkac sie dopiero na wywiadzie na który miałam jechać z Nathanem i jego paczką..
Zjadłam sniadanie i poszłam przejrzeć moja garderobe zeby wybrać coś fajnego na ten wywiad..

Nie mogłam sie zdecydować co załozyc a stałam przed szafą dobre 3 godziny.
Postanowiłam wezwac pomoc..
Zadzwoniłam po dziewczyny..Najpierw po Dan ale jak sie okazało ma sesje...
Wiec zadzwoniłam Do Mich..powiedziała ze za neidługo będzie z dziewczynami u mnie..
Poszłam przebrac sie w cos luźnego bo nadal byłam w piżamie
Załozyłam to i zeszłam na dół bo usłyszałam dzwonek do drzwi wiec poszłam otworzyc..
Przywitałam sie z przyajciółkami i poszłysmy do mnie do pokoju wybrac strój bo dziewczyny miały juz ubranie ze soba..postanowiłysmy sie przygotowac razem..strój, dryzura, makijaż...oj to bedzie cięzka praca..

Po długich poszukiwaniach każda z nas miała juz strój..

Ja chciałam wybrać buty na płaskim ale sie nie udało

Mich taki

Naree taki

Kel   taki

Nie zauważyłam jak ten czas szybko leci...juz było po 17
a na 19 mielismy byc na wywiadzie..
Włąsnei przyejchali chłopcy..

- Dziewczyny gdzie jesteście..?- spytał Jay..

- Zaraz schodzimy..- powiedziałam..i kolejno zeszłyśmy po schodach..żebyscie widzieli miny chłopaków bezcenne poprostu..

- Co macie takie miny..przecierz to my..myślałysmy ze wyglądamy normalnie..- powiedziała Mich

- Nie poznajemy was..jestescie takie piekne..- powiedział Nath i podszeł i mnie przytulił..

- Chodźmy bo sie spuźnimy...- powiedził Max i ruszylismy do auta..

 Poszliśmy do auta..i pojechaliśmy w strone budynku gdzie miał odbyc sie wywiad..
Podczas jazdy całyczas byłam pogrązona w myślach..nie wiedziałam jak to bedzie gdy Nath i Liam będa sziedzieć blisko siebie w jednym pomieszczeniu..Dzis na wywiadzie mamy ujawnic wreszcie ze jestesmy parą..1D nic o tym nie wie..nie wiem jak by zareagowali..
Mamy tez ogłosic że Tom sie oswiadczył...ciekawe jak przyjma to fani..
Jak wczoraj sprawdzałam było mase wiadomosci na necie o tym ze The Wnated i one Direction będą w jednym wywiadzie..
Wyczytałam też że przyejchałam do Londynu tylko dlatego ze jestem w ciaży z Harrym..
Czego prasa nie wymyśli..
Martwiłam sie jak zareaguje Liam gdy powiemy reporterce o tym ze jestem z Nathem..
Nie wiem czemu ale oni sie neinawidzą...
Chciałabym zeby sie polubili bo sa dla mnei naprawde ważni..
Z rozwyselń wyrwał mnie jay informując ze jesteśmy na miejscu..
Zostalismy wyprowadzeni przez ochroniazy z samochodu i bezpiecznei weszlismy do pomieszczenia..
Poszliśmy do studia i wszystko sie zaczeło..

- WItam wszystkich dzisiejszego wieczoru goscimy dwa Boysbandy The Wanted oraz One Direction..
Chłopcy przybyli tutaj z ważnymi osobami..jest z nami także siostra Liama Rechel. - powiedziała prezenterka..

- Witamy wszystkich i zachecamy do zadawania pytań na które bedziemy odpowiadać..- powiedział Li

- Może najpierw powiecie cos o sobie...chodziły plotki że twoja siostra Liam przyejchała do Londynu tylko dlatego ze ejst w ciaży z Harrym..czy to prawda..?- spytała..Li kiwnoł mi głowa abym to ja odpowiedziała..

- To totalne bzdury, nic nie łączy mnie z Harrym, przyejchałam tu aby rozwijac swoje zainteresowania i pujsc do szkoły tanecznej...Li powiedział zebym z nimi zamieszkała..wiec sie zgodziłam.. tam jest zawsze wesoło choc czasem nawet dziwnie..jesteśmy jedną wielka rodziną..i jeszcze raz powtarzam nic nei łączy mnie z żadnym z chłopaków z 1D...- powiedziałam..a na twarzy Natha poajwił sie wielki smile..

- Dobrze nastepne pytanie..od urzytkownika Nati857 : Pytanie kieruje do obu zespołów...który z was jest wolny a który zajęty.?- przeczytała..- moze zacznijmy od The Wanted..

- Bardzo dużo zmieniło sie w mom zyciu przez ostatni czas..Kelsey nie jest juz moja dziewczyna- na sali rozległo sie buczenie...- chciałbym ogłośic wreszcie publicnie ze jestesmy zareczeni ejdnak na razie nie myslimy o slubie..- powiedział Tom a na sali rozległy sie wiwaty

- U mnie nic sie nie zmieniło nadal jestem z ta piekna dziewczyna- tu pocałował Mich

- Ja nadal jestem z Nareesha..nie zamierzamy zmeiniac naszych stosunków ale zobaczymy co będzie dalej- powiedział Siv

- Forever Alone..ja jestem sam...czekam na dziewczyne która bedzie chciała mnie poznac..prawdziwego takiego jakiego jestem..narazie nikt nie skradł mojego serca..- powiedział Jay

- A ty Nath..? jestes najmłodszy z zespołu czy myślisz juz o miłosci i masz wybranke swojego serca..?- spytała reporterka a na twarzy Liama pojawiło sie zaneipokojenie i złość..kiwnełam jednak twierdzaco to Natha aby powiedział wszystko.

- A wiec tak, moje zycie bardzo sie zmieniło, do tej pory utrzymywałem to w tajemnicy jednak od ponad roku pewna dziewczyna skradła mis serce...na początku bylismy przyjaciółmi...ale puxneij to uczucie sie zwiększyło..poznalismy sie an zawodach z chirlidingu..spytacie co tam robiłem..? hmm gralismy z chłopakami przy rozdaniu nagród..juz wtedy wiedziałem że keidys bedziemy szczesliwa parą..nie zawsze było nam łatwo  bo czasem było pod górke ale teraz jestem szczesliwy własnei dzieki niej..- powiedział Nath

- A zdradzisz nam kim jest ta dziewczyna..?- spytała

- Tak..przed wywiadem uzgodniłem z nia ze własnie tutaj i teraz chcemy ujawnic nasz zwiazek..- powiedział

- Skoro tutaj jest to moze zaprosimy ja do nas..?- spytała

- To chyba nie bedzie potrzebne poniewarz ona tutaj siedzi..chciałbym przedstawic wam wszystkim moja cudowna dziewczyne Rechel Brook Payne..- rozległo sie zdziwienie..Li troche sie uspokoił..- chciałbym prosic abyscie dali jej spokój i nie grozili..to ona sprawia usmiech na mojej twarzy..jeżeli obrazacie ja to nie mozecie nazywać sie moimi fanami bo nimi nie jesteście..prosze dajcie nam spokój...cieszcie sie że znalazłem tą właściwa dziewczyne..chce tylko jeszcze ogłosić że od wrzesnia idziemy do normalnej szkoły a przyanjmniej ja bo nei wiem jak będzie z chłopakami czy wybiora sie na studia czy nie..ja ejstem najmłodszy i została mi ostatnia klasa wiec pójde do liceum tego samego co moja dziewczyna..jednak nie na ten sam kierunek poniewarz wybrałem spiew a ona taniec..to chyba wszystko jeśli chodzi o nowinki z naszego zycia..teraz pora na wypowiedzi naszych kolegów z One Direction..- powiedział Nath

- To jak chłopcy zdradzicie nam jak jest z wami..?- spytaął a chłopcy kiwneli głową...- No to morze zacznijmy od najstarszego Louis..?

- tak.? hmm moje życie jest cudowne..robie to oc kocham czyli spiewam..mam przys boei wspaniałych przyajciół...i moja cudowną dziewczyne Eleonor która jest z nami dizs tutaj- tu pokazał na El której jeszcze nei znam ale poznam chyba dzis..- wiec moej życie jest jakei było i wcale sie nei zmienia chyba ze na lepsze- poweidział.

- No to moze teraz Liam puxniej Niall i Zayn..- zaproponowała prowadząca..

- No to tak..zacznijmy od tego ze teraz ejstem w pełni szcześliwy bo mam przy sobie moja ukochana młodszą siostrzyczke...nasza kariera całyczas sie rozwija..planujemy nagrać kolejna płyte która bedzie pełna niespodzianek..jeśli chodiz o zycie prywatne to bardzo dobrze układa mi sie z Danielle..bardoz ciesze sie też ze dobrze dogaduje sie z moja siostra bo to jest dla mnie najważneijsze..teraz mam przy sobie cudownych przyajciół i dwie najwważneijsze kobiety w moim życiu..- powiedział..

- A jak znosisz związek swojej sisotry i Natha z The Wanted..?- bałąm sie tego pytania..a jeszcze bardziej boje odpowiedzi..

- Mówiac prawde...nie lubimy sie zabardzo jednak pragne aby moja sisotra była szczęśliwa dlatego staram sie akceptować jej związek...ona na poczatku tez nie lubiła Dan a teraz sa najlepszymi przyajciółkami...mam nadzieje ze tak bedzie tez ze mna i Nathanem dlatego ze moja sisotra jest dla mnei naprawde ważna i chce dla niej jak najlepiej..- powiedział a aj odetchnełam z ulga


- Ja nadal jestem sam...jest dziewczyna która juz bardzo dawno skradła moje serce ale neistety musiałem opuscic ja ze względu na zespół, to był trudny wybór ale stwierdziłem ze miłość na odległosc nie ma sensu...ale mysle że kiedys bedziemy razem dlatego ze to uczucie wciaż w nas jest choc jestesmy narazie przyjaciółmi...- powiedział Niall, domysliłam sie ze chodiz o Holly...miałąm okazje ja poznac i jest naprawde fajna szkoda ze nasz blondasek z nia nie jest..widze jak to przeżywa..

- Ja jestem sam...ciagle szukam fajnej dziewczyny która pokocha mnie jako normalnego chłopaka a nie sławnego Zayna Malika...moje serce skradła jedna dziewczyna jednak nie chce wyjawiac kim ona jest...prosze o wyrozumiałość..nie odrzucam jednak nowych znajomosci..zawsze moze sie znalesc ktos w kim moge sie zakochac..- pwiedział Malik..nie wiedziałam o jaka dziewczyne mu chodzi..

- No to Teraz Harry..moze chociarz ty jestes do wziecia i w nikim nie zakochany..?

- Strzał w dziesiatke...moje serce czeka na jakiegoś własciciela...jestem zupełnie sam..choc właściwie nie bo mam Loisa..ale musze sie nim dzielic co wcale nei jest fajne..
powiedział Harry..

- kolejne pytanie od fanów..tym razem od JUliiaMiii: Danielle czy to prawda ze wystapisz z siostra Liama w teledysku do More Than This..?

- Tak to prawda..mamy być tancerkami w tym teledysku..wiecej jednak nie moge zdradzić dlatego ze to ma byc niespodzianka..- powiedziała

Wywiad trwał jesszcze okołlo 40 min..padło jeszcze troche pytań..1D zaśpiewało More  Than This a TW Warzone..i wywiad sie skończył...Jakos wytrwałam do końca..teraz czeka mnei ejszcze rozmowa za lulisami z braciszkiem i Nathem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz