wtorek, 29 maja 2012

Rozdział 8

W domu czekała na mnie wiadomość że chłopcy są na próbie a puźneij maja spotkanie odnosnie trasy..
Postanowiłam isć do studia które jest u nas w domu i zaśpiewać piosenki które ostatnio napisałam..
I tak też zrobiłam wierwsza piosenka to ta..

Time flows so fast for us
Another year behind... My memories cling to me
Life is way too short
To forget what was connecting us

We were supposed to be happy like in dreams
But why is it that time changes everything?

Ref: I don't know how to carry on
I don't know, I can't dream
When you're not beside me... You're not
I don't know how to carry on
I can't hide my tears anymore
When you're not giving me warmth... You're not giving warmth

In the silence I feel
Our star going out... Slowly just like we are
I would like to feel once again that you're close to me
And hold me tenderly

Everyone would like to have a bit of warmth
And everybody feel bad when it's taken away

Ref: I don't know how to carry on
I don't know, I can't dream
When you're not beside me... You're not
I don't know how to carry on
I can't hide my tears anymore
When you're not giving me warmth... You're not giving warmth

Everyone would like to have a bit of warmth
And everybody feel bad when it's taken away!

Ref: I don't know how to carry on
I don't know, I can't dream
When you're not beside me... You're not
I don't know how to carry on
I can't hide my tears anymore
When you're not giving me warmth... You're not giving warmth

I don't know
I don't know how to carry on
I don't know, I can't dream
When you're not giving me warmth... You're not giving me warmth...




Tłumaczenie 


Czas tak szybko płynie nam
Kolejny rok za nami... wspomnienia tulą mnie
Życie ma zbyt krótki czas,
By zapomnieć to, co łączyło nas...

Miało być dobrze nam jak w marzeniach,
Jak to jest, czemu czas wszystko zmienia?

Ref: Nie wiem jak dalej żyć,
Nie wiem, nie umiem śnić,
Gdy nie ma blisko Cie.. nie ma,
Nie wiem jak dalej żyć,
Łez juz nie umiem kryć,
Gdy nie dajesz ciepła mi... nie dajesz ciepła

Ja w ciszy czuje
Jak nasza gwiazda gaśnie... powoli tak jak my
Chciałabym na nowo poczuć, ze jesteś bliski mi
I czule tulisz mnie...

Każdy z nas chciałby mieć trochę ciepła,
Jest mu źle, kiedy już tego nie ma

Ref: Nie wiem jak dalej żyć,
Nie wiem nie umiem śnić,
Gdy nie ma blisko Cie... nie ma
Nie wiem jak dalej żyć,
Łez juz nie umiem kryć,
Gdy nie dajesz ciepła mi...

Każdy z nas chciałby mieć trochę ciepła,
Jest mu źle, kiedy już tego nie ma!

Ref: Nie wiem jak dalej żyć,
Nie wiem nie umiem śnić,
Gdy nie ma blisko Cie.. nie ma
Nie wiem jak dalej żyć,
Łez juz nie umiem kryć,
Gdy nie dajesz ciepła mi... nie...

Nie wiem 
Nie wiem jak dalej żyć,
Nie wiem, nie umiem śnić,
Gdy nie dajesz ciepła mi... nie dajesz ciepła mi...



Piosenka  była skierowana do Natha...ale to dało sie domyślic..
Zaspiewałam jeszcze piosenkę która napisałam w dniu zerwania z nim..
Po zaśpiewaniu tego tych piosenek poczułam sie owiele lepiej..
Poszłam do siebei do pokoju i tak grałam na gitarze puxneij na pianinie...
Wieczorem zadzwonił do mnie rezyser i powiedział ze jutro przylatuje mój menadzer..to ja mam menadzera..? zdziwiłam sie ale powiedział ze musze mieć menadżera...a wybrał dla mnie kogoś specjalnego..i jutro o 16 mam byc na lotnisku..
Po telefonie umyłam sie i zasnełam...


*** Perspektywa Zayna***

Przyszlismy do domu koło 22...Brook chyba juz spała bo było w domu cicho..
Chłopcy byli mega zmęczeni..wiec poszli do pokoi spać..mi sie jakos nei chciało..
Całyczas myślałem o niej..to uczucie jest silniejsze odemnie..od poczatku mi sie spodobała...
Mineło już duzo czasu a ona wciąż jest w mojej głowie..tyle ze ja dla niej nic nie znacze...jestem zwykłym kolega a ona kocha tego Natha który ja okropnie zranił..
Poszłem do studia aby sobie troche pospiewać bo to mi zawsze pomaga w gorszych chwilach..
Nikt nie wie ale nauczyłem sie grac na gitarze...narazie to moja słodka tajemnica..
Chciałem zaspiewac MTT i I wish..
Zobaczyłem ze ktoś cos nagrywał odtworzyłem nagranie..
I to była ona..ona i jej anielski głos..
Nagrane były 4 piosenki...
Warzone...ta piosenka która nagrała w dniu zerwania i jakieś dwie..których nie znałem wiec też pewnie sama napisała...
To było niesamowite  ma niezwykły głos i jeszcze te piosenki...ona jest niesamowita..
Wyjołem płyte a której było wszystko nagrane i poszłem do siebie..
pusciłem to na wierzy ale po cichu aby nikt nie słyszał i poszedłem spać..
Rano wstałem pierwszy..było juz po 11...zrobiłem śniadanei dla wszystkich i wydarłem sie na cały dom..

- JESLI CHCECIE SNIADANIE TO ZA 5 MIN W KUCHNI A PUŹNIEJ ZEBRANIE OBOWIĄSKOWE..- mam nadzieje ze słyszeli..

Do kuchni pierwszy wparował Niall..zreszta co sie dziwić..to tkai ansz mały zarłoczek..
Gdy wszyscy zjedli poszlismy do salonu na nasze zebranie..

- to o co chodzi..?- spytał znudzony Harry..

- Posłuchajcie tego..- włożyłem płyte do DVD i rozległ sie ten anielski spiew..

- Skąd to masz..? przecierz tam była piosenka Brook..- powiedział Li..Brook siedziała i nic sie nei odzywała..

- Pogadaj z Siostrą..!- powiedziałem..

- Wytłumaczysz mi to..?- spytał 


*** Perspektywa Brook***

Normalnie mnie zatkało...
Skąd on ma te pisoenki nagrane..
Liam chciał żebym mu to wytłumaczyła a mnie zatkało..

- No słucham wyjaśnień.. komu sprzedałas tą piosenke..?- powiedział Li

- No bo wiesz jak was wczoraj nie było to mi sie nudziło i poszłam do studia na duł...i jakos tak wyszło ze zaśpiewałam te piosenki ale nie wiem skad znalazły sie na płycie bo nei włanczaąłm nagrywania...- powiedziałam a wszyscy popatrzyli sie na mnei z wytrzesczem..

- Mała to ty spiewasz..?- spytał hazza..

- Mówiłam nie mów do mnie mała...tak to ja śpiewam..wiem ze nei mam głosu ani nic ale lubie spiewac..

- Ty nie masz głosu..HAHA..ty słyszysz co ty mówisz..?- spytał Lou

- Mała musisz nagrac z nami coś..i obowiąskowo nagrywasz płyte..nie chce słyszec zadnego ale..- powiedział Li..

- Malik zabije cie..- powiedizałam..

- O nie...nie damy ci..to on odkrył twój talent..

- Wiele razy słyszałem jak spiewasz ale byłas zawsze zapłakana i smutna..i nie było słychać jak wspaniale to brzmi a teraz pokazałaś na co cie stać..- powiedział Li..

- Chłopcy zawieziecie mnie dizś na lotnisko..?- spytałąm 

- Co.!?- spytali i zaczeły sie pytania..

- Czemu gdzies wylatujesz..?

- Gdzie?

- Kiedy?

- Chłopcy spokój..przylatuje mój menadżer i musze go odebrać z lotniska..nawet nie wiem kto to jest..

- Spoko ja z toba pojade..- powiedział Zayn..

Czas minoł nam w miare szybko...wreszcie pojechałam na lotnisko..ciekawi mnie kto bedzie moim Menadżerem...
Na lotnisku dowiedziaąłm sie że samolot z USA własnie ląduje..
Czekałam kto wyjdzie w moją strone bo podobno ten ktoś zna mnie ze zdjęć...
Nagle w moja strone szła dziewczyna mniej wiecej w moim wieku..

- Cześć..ty jesteś Reachel Brook Payne..?- spytała

- Tak ale mów mi Brook..- powiedziałam..

- Ja jestem Andrea Miko..twoja menadzerka..mów do mnie Andi albo Di..- powiedziała

- Spoko..ile masz lat..sorki ale wiesz wole wiedzieć..

- Jestesmy w tym samym wieku..- powiedziała

- O to fajnie..przynajmneij będe mogła pogadać z jakaś dziewczyna a nie z piecioma wariatami..- powiedziałam..

- Musze ci powiedzieć że ona nagrywa płyte, i chyba jakas piosenke z nami ma niesamowity wokal i niesamowicie tańczy..- powiedział Malik

- No to problem rozwiazany bo reżyser lazał mi ciebie jakos wypromować pdrzed filmem dzis zadzwonie do neigo i z nim pogadam..- powiedziałą DI

- DObra to chodxmy poznasz reszte wariatów..- powiedziałam 

Pojechalismy do domu a przez droge całyczas gadałysmy..po drodze wstąpiłyśmy do sklemu..
Andi chyba wie o mnie wszystko anwet jakie zelki lubie..normalnie masakra..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz